30 Ocak 2012 Pazartesi

Doğum günü magneti

Misafirlerimize kızımın doğum gününde hediyemiz 
sadece doğum günü değil özel günlerde tercih edilen kalıcı hatıra ...



Bir annenin kızına doğum günü yazısı

Aşığım kızım sana
Ve her gün yeniden aşık oluyorum
Bakısındaki o ışık beni hayata daha da çok bağlıyor
Seni seviyorum melek yüzlü kızım
Hayatımıza girdiğin gün anladım ki
Hayatta sahip olunabilecek
En güzel,en değerli şey sensin
Ve sen meleğim; Büyüdün, Kocaman bir kız oldun
25 gün sonra 2 yaşını bitiriyorsun
Nazlı, cilveli, cana yakın, akıllı ve de çok şekersin
Allah’ıma her gün şükrediyorum
Senin gibi bir evlada sahip olduğum için
Seni lütfedip bana verdiği için
Dilerim ki her günün güzel
Mutlu, huzurlu, sağlıklı, başarılı ve bol kazançlı geçsin
'Dilerim ki Allah’ım karşına hayırlı insanları çıkarsın
Dostlarında senin gibi sevecen olsun
Yüzüne gülüp arkandan kuyunu kazmasın
Sıcakkanlı ve iyi insanlar olsun
Dilerim ki meleğim içindeki iyi niyet
Ömrün boyunca rehberin olsun
Seni doğru yerlerde doğru insanlarla karşılaştırsın... (ALINTI )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder