9 Nisan 2012 Pazartesi

Perşembeden sıcak bir mim cevabı :)

  sevgili Derya 
mimledin bana post yazmam için güzel bir sebep sundun zevkle cevaplıym 


1) yemek olsam ne yemeği olurdum :))) 
 
( ah derya ah yapılırmı bu )
Hımmm nefis bir kebap olurdum Beyti kebap  Şık sunumuyla bol tereyağlı. Yanında yoğurdu ve pilavı. Tadı damağınızda bir lezzet.


 2 ) Müzik aleti olsam hangisi olurdum

Ney öyle bir enstrumandır ki yapı itibari ile çok basittir hatta bir kamış ve birkaç delikten ibarettir üflemesi hatta basit bir ses çıkartması dahi o kadar zordurki bazen aylarca sadece sesini çıkarmak için uğraşırsınız bu da her insanın dayanamayabileceği bir sabır sürecini beraberinde getirir fakat tüm zorlukların sonunda taa ki üfleyenin ustalığının ve yüreğini ney ile birleştirene kadar bu basitlik bir anda karmaşık kafa karıştırıcı bir duruma dönüyor sade bir kamıştan bu kadar ruhun derinliklerini inleten nağmelerin nasıl çıkabildiğini düşüne durursun..
  Üfleyenini ahlaki yönden de geliştiren bir enstrumandır ney üflemeye başlandığından itibaren tasavvuf ve beraberindeki huzuru,mutluluğu ruhsal anlamda ne kadar rahatlattığını ve ahlaki yönden yararlarını gördükten sonra 'ney idim ney oldum' durumuna düşersiniz.Bir nevi meditasyona da benzer bu durum. :)



3 ) araba olsam hangisi olurdum  
 Hımm olsam olsam şöyle şirin süper bir araba olurdum 


4 ) aylardan hangisi olurdum ?
Kesinlikle ilk baharı barındıran 3 ay :) 'İlk'bahar gelir,
İçimdeki çocuk şenlenir,
Ve bir tomurcuk çiçeklenir yüreğimde,
Bir umut yeşerir benimle birlikte,
Bir meltem eser,
Ruhumda, bedenimde.
5 ) ayakkabı olsam hangisi olurdum ?

 Şık bir topuklu ayakkabı olurdum. Herkesin giymeye cesaret edemediği ama giyebileninde vazgeçemediği. Bazen canınızı yakan sizi yoran ama yinede herkesin dolabında mutlaka yerini alan bir ayakkabıdır. Üstelik öyle çarşı pazar hor kullanılmaz sadece özel ve güzel yerlerde giyilir.:)

6 ) kıyafet olsam hangisi olurdum ? 
 Takım elbise olurdum. Her daim özenli tiril tiril bir takım elbise. İnsanın üzerinde takım elbisesi varken duruşu bile değişir. Erkekler ağır ve tam bir centilmen olurlar bayanlarda tam bir hanımefendi.. Gerçi içindekide biraz etkiler bu duruşu bazılarına ne giydirirsen giydir içerik boş olunca herşey boş..


7) Renk olsam hangisi olurdum? 
Karışık bir renk olurdum sanırım. Bir bakmışsın cıvıl cıvıl bir renk olmuşum. Bir bakmışsın karalar bağlamışım:) Ama gri olmazdım eminim soluk bir renk olmazdım. Hangi renk olursam olayım canlı olurdum siyahın da mavininde en canlısı...





8 Hayvan olsam hangisi olurdum ? 

Kuş olmak beyaz hemde :) 



9) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?

 Hala önümde iktisat var 137. sayfası pek içinizi açmaz sanırım :) 

Mim bitti vee sıra mimleneceklarde sevgili arkadaşlarım bu mimi okuyan tüm takipçilerim lütfen üzerinize alın mimlendiniz :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder