8 Kasım 2012 Perşembe

Bebeğe hazırlık

         Merhabalar Uzun zamandan beri bloğuma ara vermiştim 26 hafta gebe olarak karşınızdayım bu heyecanı yaşayanlar çok iyi bilirler darısı tüm anne olamak isteyenlerin başına Yavaş yavaş artık alışverişlere başladım.Eksiklerim için şu an bir liste hazırlıyorum.Her yenidoğan bebeğin ihtiyaçları genelde hemen hemen aynı.Daha öncedende tecrubeli olsuğumdan herşeyide doldurmak istemiyorum Yinede bazen heyecanıma yenik düşebiliyorum özellikle konu kıyafet olunca.Evimize yakın olması sebebiyle Marmara forum  E-bebekten bi kaç şey aldım.


Süt saklama kabı ve poşeti Milkway                                  
Termometre Chicco
Göğüs pedi Bebedor
Islak pamuk mendil ve kulak çubuğu Unibaby
Yenidoğan için biberon ve emzik seti Avent
Tırnak makası, törpü, makas,burun aspiratörü Bebedor
Tarak ve saç fırçası Nuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder