2 Şubat 2012 Perşembe

Doğum günü hediyeleri

Kuş, kelebek ve mikili çubuklar

Doğum günü hediyeliklerine devam, bunlarda en son çalıştıklarım;


Değişiklikleri sevenler için cupcake süsü ,doğum günü hediyelikleri.Farklı renklerde de hazırlanabilir.Satış bloğuda olan arkadaşın bloğu için
                            Kaynak : hazeldesgn.blogspot.com/2011/08/kus-kelebek-ve-mikili-cubuklar.html

daha neler var neler çok beğendim bunu da

Sevimli Kızlar

Karlı ve okulların ilk günden tatil edildiği bir günde bende fırsattan istifade, yaptığım son çalışmaları ekliyorum...








4 yorum:

  1. Seherim sen mi yaptın bunları, niye hiç göstermedin çok güzel hepsi, şu kızlı broşlardan ben de yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ah canımmm nerdeee ama iyice merak sardım yapacam inş bloğunu paylaştım hazaldesgn'in daha neleri var nelerii

    YanıtlaSil
  3. Hazel design'i biliyorum yavrum, ben de beğeniyorum, şaşırdım ben de :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil